Društvo s ograničenom odgovornošću za obavljanje vodnih usluga

0800 200 088

info@tekija.hr

Featured

Uvodna konferencija EU Projekta "Razvoj vodnokomunalne infrastrukture aglomeracije Pleternica"

U petak 03.07.2020. godine u 11:00 sati održati će se Uvodna konferencija EU Projekta/Tiskovna konferencija "Razvoj vodnokomunalne infrastrukture aglomeracije Pleternica" u prostorijama Interpretacijskog centra Terra Panonica u Gradu Pleternici.

Featured

Obavijest o početku rada blagajne i reklamacija

Poštovani korisnici naših usluga,

sukladno odluci Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o popuštanju mjera zaštite tijekom epidemije koronavirusa, obavještavamo Vas da će šalteri blagajne i reklamacija TEKIJA d.o.o., početi s radom u ponedjeljak 04. svibnja 2020. godine.

Radno vrijeme šaltera je radnim danom od ponedjeljka do petka u vremenu od 07,00 do 14,00 sati.

Molimo sve korisnike da se pridržavaju sljedećih naputaka:

1. održavati razmak od 2 m,
2. prije ulaska u zgradu TEKIJA d.o.o. dezinficirati ruke,
3. u zgradu TEKIJA d.o.o. će se ulaziti pojedinačno.

Kako želimo održati sigurnost i zdravlje naših zaposlenika, kao i svih korisnika naših usluga, poduzimamo sve moguće mjere opreza.

Zahvaljujemo na Vašem razumijevanju.

TEKIJA d.o.o.
Direktor: Anto Bekić, dipl.ing.

Featured

Obavijest korisnicima

Poštovani korisnici vodnih usluga,

zbog proglašenog stanja pandemije koronavirusa (COVID-19), a u svezi s preporukama Stožera civilne zaštite RH, TEKIJA d.o.o. privremeno je  obustavila poslove očitanja vodomjera radi zaštite zdravlja naših radnika i korisnika.

Ovim putem pozivamo korisnike usluga javne vodoopskrbe  TEKIJA d.o.o. iz kategorije DOMAĆINSTVA sa mjestima potrošnje na području Grada Požege i prigradskih naselja na dostavljanje očitanja vodomjera najkasnije do 30.04.2020. godine na jedan od sljedećih načina:

- na kontakt telefon: 034/ 312- 469 (od 07,00-15,00 sati)
- putem besplatnog telefona: 0800 200 088
- na adresu e-pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- putem obrasca za dostavu očitanja dostupnog na internetskoj stranici TEKIJA d.o.o https://tekija.hr/v2/informacije/ocitanje-vodomjera

Ukoliko očitanje vodomjera ne bude dostavljeno do navedenog roka, račun će biti izdan sukladno odredbama Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga, odnosno korisnicima će biti fakturirana prosječna potrošnja, sve dok se očitanjem ne ustanovi stvarna potrošnja.

S poštovanjem,

TEKIJA d.o.o.
Direktor: v.r. Anto Bekić,dipl.ing.

Featured

Obavijest korisnicima javne vodoopskrbe Sovski Dol i Paka

Zbog izrazito nepovoljne hidrološke situacije tijekom druge polovine 2019.g i početka ove 2020.g., došlo je do značajnog pada izdašnosti izvorišta vode za ljudsku potrošnju lokalnih vodoopskrbnih sustava za naselja Sovski Dol i Paka.

Dio korisnika usluge javne vodoopskrbe u navedenim naseljima ostao je bez mogućnosti korištenja vode iz vodoopskrbne mreže, te je Tekija d.o.o. osigurala opskrbu vodom za ljudsku potrošnju postavljanjem spremnika za vodu u oba naselja.

Spremnici s vodom za ljudsku potrošnju postavljeni su na slijedećim lokacijama :

Sovski Dol, ispred kućnog broja 52
Paka, nasuprot kućnog broja 25 / lokacija u blizini mjesne crkve /

Molimo cijenjene korisnike za razumijevanje!

Featured

Odluka o privremenim mjerama promjene i ograničavanju rada u Tekija d.o.o.

pdfOdluka

Featured

Obavijest korisnicima

Sukladno Odluci o mjerama ograničenja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja donesenoj dana 19.03.2020. od strane Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske Tekija d.o.o. objavljuju se sljedeća obavijest:

Ne primaju se novi zahtjevi za priključenje na vodovodnu i kanalizacijsku mrežu od razdoblju od 23.03. do 30.04.2020. godine.

Zaprimljeni zahtjevi će biti u obradi i s podnositeljima će se telefonski komunicirati.
Priključci na vodovodnu i kanalizacijsku mrežu, koji su već ugovoreni, izvoditi će se prema ugovorenim terminima. Komunikacija i dogovori isključivo telefonskim putem.
Za sve dodatne informacije vezano za suglasnosti za priključke možete se obratiti na tel. 312-467.

U navedenom razdoblju biti će zatvoreni za rad šalteri reklamacija i blagajne. Preporučamo plaćanje naših usluga putem internet bankarstva ili bez nakanade u Podravskoj banci d.d.
Nastojeći osigurati što jednostavnije poslovanje i širok spektar podrške, zahvaljujemo svim sugrađanima na razumijevanju tijekom naših mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici.

Direktor:
v.r. Anto Bekić, dipl. ing